Drogeria dm otworzyła swoje progi dla mieszkańców Skawiny. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny i prezenty dla całych rodzin. Jest to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce. Czytaj więcej »
Drogeria dm otworzyła swoje progi dla mieszkańców Skawiny. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny i prezenty dla całych rodzin. Jest to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce. Czytaj więcej »
Jedna z najpopularniejszych drogerii w Europie debiutuje w Koziegłowach. Już w najbliższy czwartek, 21 listopada o godzinie 9:00 przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w mieście. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Sidolux wprowadziła na rynek dwie nowości, które warto mieć w każdym domu: Odtłuszczacz oraz Odkamieniacz. Czytaj więcej »
Koncentrat do płukania Booster Aroma Gardenia. Wydajny i ekonomiczny płyn zalecany jest do płukania wszystkich rodzajów tkanin. Czytaj więcej »
Jesień to idealny czas na kulinarne eksperymenty. Zupy dyniowe, korzenne wypieki, potrawy z sezonowych warzyw – warto się nimi rozkoszować właśnie teraz. A co ze zmywaniem? Czy zabrudzenia pozostałe na naczyniach po „barwnym” gotowaniu muszą być problemem? Z pomocą PUR absolutnie nie! Płyny PUR skutecznie usuwają nawet najbardziej uporczywy tłuszcz, przywracając czystość i... Czytaj więcej »
Krakowska drogeria dm mieszcząca się na os. Na Lotnisku 3 organizuje tzw. “Akcję Kasjerską”, która odbędzie się już w najbliższą sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. W trakcie trwania wydarzenia za kasą sklepową usiądzie i obsłuży klientów Katarzyna Konewecka-Hołój, prezes Stowarzyszenia Piękne Anioły. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym... Czytaj więcej »
Zbliżają się święta, a wraz z nimi wielkie porządki. W związku z tym konsumenci zaopatrują się w sprawdzone środki czystości i akcesoria do sprzątania, a także szukają nowości, które zachęcą swoją wydajnością, ciekawym zapachem czy ekologicznym składem i opakowaniem. Co warto mieć w ofercie sklepu, aby każdy konsument znalazł odpowiedni dla siebie produkt? Czytaj więcej »
Nowe worki na śmieci STELLA o przyjemnym zapachu Vanilla Latte wyposażono w system wiązania typu taśma, który umożliwia szczelne zawiązanie i wygodne przenoszenie wypełnionego worka. Czytaj więcej »
Linia worków na śmieci marki Jan Niezbędny Easy-Pack, ciesząca się ogromną popularnością wśród konsumentów, została w tym roku rozszerzona o nowe worki o zapachu wiśni. Czytaj więcej »
Mgiełki zapachowe Kolorado Room Spray to idealny sposób na wprowadzenie do wnętrz niezwykłych kompozycji zapachowych. Czytaj więcej »
Produkty kosmetyczno-chemiczne są niezbędnym elementem w domu, dlatego każdego miesiąca różne artykuły z tej kategorii licznie lądują w koszykach zakupowych. I choć korzysta z nich cała rodzina, to jednak kobiety czują większą odpowiedzialność za ich zakup – wybierają nie tylko artykuły do sprzątania, ale również różnego rodzaju kosmetyki nie tylko dla siebie, ale też... Czytaj więcej »
Marka Joanna prezentuje specjalistyczną terapię do włosów wypadających Hair Therapy. W skład linii wchodzi szampon oraz wcierka. Czytaj więcej »
Nowa seria Połysk Hair of the Day OnlyBio to odpowiedź na pragnienie pięknych, zdrowych i lśniących włosów, wzbogacona o unikalne mleczne formuły, które oferują maksymalną przyjemność z codziennej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerzyła portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Teraz miłośnicy papieru toaletowego Velvet White Cotton oraz Camomile & Aloe 200 listków mogą cieszyć się większym, promocyjnym opakowaniem zawierającym aż 10 dużych rolek (8+2 dodatkowe rolki przyjemnej miękkości i wytrzymałości). Czytaj więcej »
We wrześniu br. marka Bella ruszyła z pierwszym programem edukacji menstruacyjnej #OkresNoStres, który skupia się nie na fizycznych aspektach menstruacji, ale na wyzwaniach natury psychicznej, które towarzyszą dziewczynkom doświadczającym pierwszego okresu. Czytaj więcej »
Suszarka na pranie to jeden z tych produktów, do których nie zawsze przykładamy uwagę, a jednak odpowiednio dobrana może zmienić rutynę w przyjemność. Vileda Infinity Flex to przykład, że nawet tak pozornie zwyczajny przedmiot może być bogaty w rozwiązania, które ułatwiają życie i idealnie wpisują się w nowoczesne wnętrza. Czytaj więcej »
Polskie kosmetyki oraz produkty toaletowe coraz częściej stoją na łazienkowych półkach w Europie i na świecie. Według International Trade Center, Polska w 2023 roku była 8. największym dostawcą produktów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych na europejskim rynku. Akcenta wyliczyła, że wartość eksportu tych produktów znacznie wzrosła po pandemii. W 2023 roku wyniosła 5,02... Czytaj więcej »
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Codzienna pielęgnacja malucha to sztuka pełna wyzwań, zwłaszcza gdy chodzi o komfort i spokojny sen. Pieluchomajtki Kindii to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych rodziców, którzy szukają rozwiązań dopasowanych do aktywnego trybu życia ich dzieci. Czytaj więcej »
W branży FMCG innowacje odgrywają kluczową rolę – zwiększają konkurencyjność, przyciągają nowych konsumentów i działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyraźnie widać to wśród producentów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higienicznych, którzy prześcigają się w tworzeniu pionierskich i nowoczesnych rozwiązań. A te klienci chętnie wybierają ze... Czytaj więcej »
Trendy konsumenckie zmieniają się z roku na rok i dotyczą w takim samym stopniu produktów spożywczych czy odzieży, jak i kosmetyków lub artykułów higienicznych. Polacy poszukują nowości i innowacji – propozycji, które będą nie tylko wydajne i skuteczne, ale również przystępne cenowo i delikatne dla skóry. Poza tym coraz większa liczba konsumentów zwraca uwagę również na... Czytaj więcej »
Firma Bripox w październiku wprowadza na rynek nową taśmę naprawczą PYTHON, wyróżniającą się wytrzymałością i wszechstronnością zastosowań. Produkt będzie dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Czytaj więcej »
Idealnie wyglądająca skóra to kwestia odpowiedniej dawki nawilżenia i dobrze dobranego światła, które optycznie maskuje wszelkie niedoskonałości, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra wygląda świeżo, promiennie, złociście i po prostu olśniewająco. Czytaj więcej »
Obszar biznesowy Laundry & Home Care (środki piorące i środki czystości) osiągnął silny, organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 3,1%. Czytaj więcej »
Zgodnie z ogłoszonymi wynikami dwóch najstarszych polskich rankingów odpowiedzialnych firm Spółka prezentuje wysoki poziom świadomości i zarządzania kwestiami środowiskowymi, społecznymi i ładu korporacyjnego, jest również zaawansowana w procesie raportowania zgodnie z najnowszym standardem ESRS. Czytaj więcej »
Są takie produkty, których nie może zabraknąć podczas porządków domowych, świątecznych przygotowań czy po prostu w codziennych pracach domowych. Dlatego warto skorzystać z oferty promocyjnej marki Jan Niezbędny i zyskać więcej za mniej. Czytaj więcej »
Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann, co stanowi kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej firmy. W nowym kształcie sprzedaży bezpośredniej jedno pozostaje niezmienne – sercem marki nadal są konsultantki. By dodatkowo wesprzeć ich działalność, Avon oferuje im możliwość otworzenia własnych sklepów franczyzowych. Firma już od kilku... Czytaj więcej »
Brakuje im elastyczności, lubią się puszyć, bywają szorstkie i naprawdę niesforne, choć z natury są niezwykle delikatne i łamliwe. Włosy kręcone potrafią spędzać sen z powiek. Jak nad nimi zapanować? Prostować, upinać, obcinać? Odpowiednio pielęgnować i wspierać ich unikalny charakter – odpowiadają eksperci z laboratoriów Joanna, których najnowsze dzieło, czyli... Czytaj więcej »
Dzisiejsi siedemdziesięciolatkowie są zupełnie inni niż ich rodzice, można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia, coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny z... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ikoniczne torty galaretkowe bounce’ujące w rytm muzyki...
Producenci ujawniają, co króluje na rusztach i jak ich...
Początek lipca to wyjątkowy czas dla miłośników owoców -...
Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...
W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek...
Powiew lata w coffee barze ...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...