Teraz miłośnicy papieru toaletowego Velvet White Cotton oraz Camomile & Aloe 200 listków mogą cieszyć się większym, promocyjnym opakowaniem zawierającym aż 10 dużych rolek (8+2 dodatkowe rolki przyjemnej miękkości i wytrzymałości). Czytaj więcej »
Teraz miłośnicy papieru toaletowego Velvet White Cotton oraz Camomile & Aloe 200 listków mogą cieszyć się większym, promocyjnym opakowaniem zawierającym aż 10 dużych rolek (8+2 dodatkowe rolki przyjemnej miękkości i wytrzymałości). Czytaj więcej »
We wrześniu br. marka Bella ruszyła z pierwszym programem edukacji menstruacyjnej #OkresNoStres, który skupia się nie na fizycznych aspektach menstruacji, ale na wyzwaniach natury psychicznej, które towarzyszą dziewczynkom doświadczającym pierwszego okresu. Czytaj więcej »
Suszarka na pranie to jeden z tych produktów, do których nie zawsze przykładamy uwagę, a jednak odpowiednio dobrana może zmienić rutynę w przyjemność. Vileda Infinity Flex to przykład, że nawet tak pozornie zwyczajny przedmiot może być bogaty w rozwiązania, które ułatwiają życie i idealnie wpisują się w nowoczesne wnętrza. Czytaj więcej »
Polskie kosmetyki oraz produkty toaletowe coraz częściej stoją na łazienkowych półkach w Europie i na świecie. Według International Trade Center, Polska w 2023 roku była 8. największym dostawcą produktów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych na europejskim rynku. Akcenta wyliczyła, że wartość eksportu tych produktów znacznie wzrosła po pandemii. W 2023 roku wyniosła 5,02... Czytaj więcej »
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Codzienna pielęgnacja malucha to sztuka pełna wyzwań, zwłaszcza gdy chodzi o komfort i spokojny sen. Pieluchomajtki Kindii to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych rodziców, którzy szukają rozwiązań dopasowanych do aktywnego trybu życia ich dzieci. Czytaj więcej »
W branży FMCG innowacje odgrywają kluczową rolę – zwiększają konkurencyjność, przyciągają nowych konsumentów i działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyraźnie widać to wśród producentów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higienicznych, którzy prześcigają się w tworzeniu pionierskich i nowoczesnych rozwiązań. A te klienci chętnie wybierają ze... Czytaj więcej »
Trendy konsumenckie zmieniają się z roku na rok i dotyczą w takim samym stopniu produktów spożywczych czy odzieży, jak i kosmetyków lub artykułów higienicznych. Polacy poszukują nowości i innowacji – propozycji, które będą nie tylko wydajne i skuteczne, ale również przystępne cenowo i delikatne dla skóry. Poza tym coraz większa liczba konsumentów zwraca uwagę również na... Czytaj więcej »
Firma Bripox w październiku wprowadza na rynek nową taśmę naprawczą PYTHON, wyróżniającą się wytrzymałością i wszechstronnością zastosowań. Produkt będzie dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Czytaj więcej »
Idealnie wyglądająca skóra to kwestia odpowiedniej dawki nawilżenia i dobrze dobranego światła, które optycznie maskuje wszelkie niedoskonałości, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra wygląda świeżo, promiennie, złociście i po prostu olśniewająco. Czytaj więcej »
Obszar biznesowy Laundry & Home Care (środki piorące i środki czystości) osiągnął silny, organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 3,1%. Czytaj więcej »
Zgodnie z ogłoszonymi wynikami dwóch najstarszych polskich rankingów odpowiedzialnych firm Spółka prezentuje wysoki poziom świadomości i zarządzania kwestiami środowiskowymi, społecznymi i ładu korporacyjnego, jest również zaawansowana w procesie raportowania zgodnie z najnowszym standardem ESRS. Czytaj więcej »
Są takie produkty, których nie może zabraknąć podczas porządków domowych, świątecznych przygotowań czy po prostu w codziennych pracach domowych. Dlatego warto skorzystać z oferty promocyjnej marki Jan Niezbędny i zyskać więcej za mniej. Czytaj więcej »
Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann, co stanowi kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej firmy. W nowym kształcie sprzedaży bezpośredniej jedno pozostaje niezmienne – sercem marki nadal są konsultantki. By dodatkowo wesprzeć ich działalność, Avon oferuje im możliwość otworzenia własnych sklepów franczyzowych. Firma już od kilku... Czytaj więcej »
Brakuje im elastyczności, lubią się puszyć, bywają szorstkie i naprawdę niesforne, choć z natury są niezwykle delikatne i łamliwe. Włosy kręcone potrafią spędzać sen z powiek. Jak nad nimi zapanować? Prostować, upinać, obcinać? Odpowiednio pielęgnować i wspierać ich unikalny charakter – odpowiadają eksperci z laboratoriów Joanna, których najnowsze dzieło, czyli... Czytaj więcej »
Dzisiejsi siedemdziesięciolatkowie są zupełnie inni niż ich rodzice, można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia, coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny z... Czytaj więcej »
Drogerie dm szykują się do debiutu w województwie mazowieckim. Marka oficjalnie potwierdza, że pierwszą lokalizacją w stolicy będzie Centrum Łopuszańska 22, wcześniej jednak mieszkańcy Mazowsza będą mogli zrobić zakupy w podwarszawskim Mysiadle. - Obecnie posiadamy w Polsce 32 sklepy. Przed nami pracowity czas, bo do końca roku chcemy mieć łącznie około 50 drogerii, w tym... Czytaj więcej »
Zadbana toaleta to podstawa. Powinna być czysta, regularnie dezynfekowana i najlepiej, żeby podczas spłukiwania pojawiał się świeży zapach. Producenci zapewniają szeroką ofertę produktów, które pomagają utrzymać odpowiednią higienę WC – płyny, żele, szczotki czy kostki zapachowe. Co najchętniej wybierają konsumenci? Czytaj więcej »
Sprzątanie nie jest Twoją ulubioną aktywnością? Czytaj więcej »
Hialuronowa odżywka SOS do włosów i balsam do ciała to produkt wegański, posiadający 97% składników pochodzenia naturalnego, zapewniający antyoksydacyjną pielęgnację włosów.Zawiera ochronne antyutleniacze plus biotynę i witaminy B3, B5, B6. Czytaj więcej »
Nowa, włoska marka środków do prania Omino Bianco debiutuje na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się płyny do prania i odplamiacze znane ze skuteczności i pięknych zapachów. Czytaj więcej »
Marka SOFIN sukcesywnie rozwija swoje portfolio o nowe produkty. Tym razem przedstawia płyn do czyszczenia pralki Sofin, który zapewnia higieniczną czystość i świeżość pralce. Czytaj więcej »
Marka Ariel prezentuje produkty z linii Ariel Touch of Lenor, które gwarantują głębokie czyszczenie i długotrwałą świeżość ubrań nawet przy praniu w chłodniejszych i krótszych cyklach. Czytaj więcej »
Żel do prania Booster White to skoncentrowany produkt, który w swojej formule zawiera substancje utrzymujące biel i jasność tekstyliów po praniu. Czytaj więcej »
Dzisiejsi 70-latkowie są zupełnie inni niż ich rodzice. Można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Czytaj więcej »
Wiodący, polski producent środków czystości Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Czytaj więcej »
Domestos wprowadza na rynek odświeżone wersje kostek do toalet. Dzięki unowocześnionej kompozycji składników nowe kostki Domestos Power 5 mają o 60% intensywniejszy zapach w porównaniu do poprzednich wersji oraz zapewniają długotrwałą, higieniczną czystość i świeżość – aż do 300 spłukań. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerza portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Gewohl ma ponad 150 lat doświadczenia w kreowaniu najwyższej jakości preparatów do pielęgnacji stóp. Firma koncentruje się na stosunkowo wąskim segmencie kosmetyków, dzięki czemu osiąga najlepsze rezultaty. Jej wyroby precyzyjnie i skutecznie odpowiadają na zróżnicowane potrzeby odbiorców. Cieszą się niesłabnącym uznaniem profesjonalistów, mają też rosnące grono... Czytaj więcej »
Wyliczono, że człowiek przeciętnie ma ok. 100-150 tysięcy włosów. Dużo, ale kiedy z jakiegoś powodu ich cykl wzrostu zostaje zaburzony, w ciągu zaledwie miesiąca nawet bujne kosmyki mogą się mocno przerzedzić. Dlatego nie warto czekać, bo problem z nadmiernym wypadaniem włosów rzadko rozwiązuje się samoistnie. Dlatego eksperci marki Joanna stworzyli specjalistyczną terapię... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...